in , ,

Samsung Week 2024: Tawaran Epik Sempena 55 Tahun Inovasi Samsung

Nikmati promosi eksklusif Samsung Week dengan tawaran diskaun hebat, hadiah percuma, dan lebih banyak lagi sepanjang minggu ini!

Tahun 2024 menandakan detik bersejarah buat Samsung, yang telah mencapai 55 tahun kejayaan dalam dunia inovasi teknologi. Sepanjang tempoh lebih lima dekad ini, Samsung telah mencabar batasan teknologi, memperkenalkan peranti-peranti pintar yang kini menjadi sebahagian penting kehidupan seharian kita. Daripada telefon pintar ikonik hinggalah ke teknologi lipat, peranti boleh pakai, dan juga aksesori audio, Samsung terus memimpin masa depan dengan inovasi yang sentiasa berubah mengikut keperluan pengguna.

Untuk meraikan perjalanan penuh inspirasi ini, Samsung mengadakan Samsung Week, di mana pelbagai tawaran epik disediakan khas buat anda! Nikmati pelbagai promosi menarik dengan diskaun besar-besaran ke atas peranti-peranti Samsung yang terpilih. Ini adalah masa terbaik untuk menaik taraf teknologi anda dengan peranti terbaru Samsung sambil menikmati penjimatan yang luar biasa.

Inovasi AI Galaxy yang Terbaru dan Terbaik

Sebagai peneraju era teknologi mudah alih, barisan produk Samsung kali ini memperlihatkan betapa hebatnya inovasi AI yang dibawa melalui siri peranti Galaxy terbaru. Samsung memperkenalkan teknologi Galaxy AI yang canggih, direka untuk memenuhi kehendak pengguna yang semakin menuntut pengalaman mudah alih yang lebih pintar dan intuitif. Dari telefon pintar perdana seperti Galaxy S24 Ultra yang canggih, hinggalah ke peranti lipat revolusioner Galaxy Z Flip6 dan Galaxy Z Fold6, serta pilihan peranti dengan nilai terbaik seperti Galaxy A series, semuanya menawarkan ciri yang memudahkan kehidupan seharian dan meningkatkan prestasi profesional anda.

Tidak kira sama ada anda mencari telefon pintar, tablet, jam tangan pintar atau aksesori audio, setiap produk Samsung direka untuk memperbaiki pengalaman anda. Dengan inovasi yang menyokong setiap aspek kehidupan, peranti-peranti ini memberi nilai tambah dalam setiap penggunaan harian.

Samsung 55 Years - PR Banner_KV

Tawaran Epik Sepanjang Minggu Samsung

Untuk memeriahkan lagi sambutan ini, Samsung menawarkan tawaran eksklusif dari hari ini sehingga 10 November 2024. Anda boleh menikmati diskaun sehingga RM1,000 ke atas pelbagai peranti Galaxy terpilih! Berikut adalah beberapa tawaran menarik yang boleh anda dapatkan semasa Samsung Week:

Promosi Telefon Pintar:

  1. Galaxy S24 Ultra (512GB) – Harga asal: RM6,799, Harga promosi: RM5,799 (Rebat RM1,000)
  2. Galaxy S24+ (256GB) – Harga asal: RM4,899, Harga promosi: RM4,099 (Rebat RM800)
  3. Galaxy Z Fold6 (512GB) – Harga asal: RM7,899, Harga promosi: RM6,999 (Rebat RM900)
  4. Galaxy Z Flip6 (256GB) – Harga asal: RM4,999, Harga promosi: RM4,099 (Rebat RM900)
  5. Galaxy A55 (256GB) – Harga asal: RM1,999, Harga promosi: RM1,799 (Rebat RM200)

Promosi Tablet dan Jam Tangan:

  1. Galaxy Tab S9 FE+ (256GB) – Harga asal: RM3,099, Harga promosi: RM2,799 (Rebat RM300)
  2. Galaxy Tab A9 (64GB) – Harga asal: RM699, Harga promosi: RM599 (Rebat RM100)
  3. Galaxy Watch Ultra – Harga asal: RM3,399, Hadiah percuma: Kotak hadiah bernilai RM407 (termasuk pengecas 15W, Galaxy SmartTag2, dan Powerbank Wireless)

Tawaran ini adalah peluang terbaik untuk anda menaik taraf peranti-peranti Samsung dengan penjimatan yang ketara. Sama ada anda mencari telefon pintar yang hebat, tablet yang serbaguna, atau jam tangan pintar untuk kesihatan dan gaya hidup, ini adalah masa terbaik untuk mendapatkan apa yang anda inginkan!

Hadiah Percuma untuk Pembelian Terpilih

Samsung Week kali ini bukan sekadar tentang diskaun – anda juga berpeluang menerima hadiah percuma dengan setiap pembelian produk terpilih. Contohnya, pembelian Galaxy Watch7 BT (40mm) dengan harga RM1,199 akan disertakan dengan hadiah Galaxy SmartTag2 yang bernilai RM149. Selain itu, pembelian Galaxy Tab S10 Ultra Wifi dengan harga RM5,999 akan disertakan dengan Book Cover Keyboard Slim bernilai RM949, menjadikan tablet anda lebih berfungsi dan bergaya.

Untuk peminat aksesori, Samsung turut menawarkan potongan 30% ke atas aksesori mudah alih terpilih. Ini termasuklah Battery Pack 10,000mAh dengan harga serendah RM111.30 – satu penjimatan besar bagi mereka yang ingin melengkapkan peranti mereka dengan aksesori berkualiti pada harga lebih rendah.

Penawaran Istimewa untuk Peralatan Elektrik

Selain daripada promosi untuk peranti mudah alih, Samsung juga menawarkan promosi hebat bagi produk rumah pintar. Jika anda membuat pra-tempahan Samsung Bespoke AI Laundry Combo™ sebelum 31 Oktober 2024, anda akan menerima kredit TNG e-wallet bernilai RM2,000. Kombinasi mesin basuh dan pengering ini bukan sahaja canggih dari segi teknologi, tetapi juga direka untuk membantu menjimatkan masa dan tenaga dalam rutin harian anda.

Jangan Terlepas! Masa Terbaik untuk Membeli Peranti Samsung

Jadi, apa tunggu lagi? Ini adalah peluang terbaik untuk mendapatkan peranti terbaru Samsung dengan penjimatan besar, hadiah percuma, dan tawaran hebat! Samsung Week 2024 adalah masa di mana anda boleh menaik taraf gaya hidup digital anda dengan peranti terkini yang menggabungkan inovasi pintar dan prestasi luar biasa.

Untuk maklumat lanjut mengenai tawaran hebat ini dan produk-produk lain yang termasuk dalam promosi, lawati laman rasmi Samsung di Samsung Week 2024.

Jangan lepaskan peluang ini untuk menikmati teknologi masa depan dengan penjimatan besar hari ini!

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Galaxy Tab S10 Ultra: Lebih Pantas dan Pintar Berbanding Sebelumnya

Prudential Perkenal Penggunaan AI Generatif untuk Proses Tuntutan Insurans