in , ,

Kita&Co Sambut Ulang Tahun Pertama dengan Koleksi SchAwal Capsule

Sempena ulang tahun pertama mereka, Kita&Co melancarkan kolaborasi yang sangat dinanti-nantikan bersama Scha Alyahya dan Awal Ashaari. “Kita&Co x SchAwal Capsule Collection” ini bukan sahaja menampilkan elemen fesyen yang penuh gaya, tetapi juga meraikan semangat ekspresi diri, komuniti, dan keselesaan. Koleksi ini direka khas untuk mereka yang berani dan berkeyakinan, serta ingin menonjolkan identiti unik mereka melalui gaya berpakaian.

Koleksi Eksklusif yang Menyerlahkan Gaya dan Keyakinan Diri

Menurut Nurul Zulkifli, CEO Kita&Co, “Kami ingin koleksi ini mencerminkan kepelbagaian gaya dalam komuniti kami – untuk memberi keyakinan kepada setiap individu untuk berbangga dengan diri mereka sendiri.” Scha Alyahya dan Awal Ashaari turut menambah bahawa koleksi ini adalah tentang ekspresi diri yang effortless dan fesyen yang memberikan impak.

Gaya Unik dan Kasual dalam Koleksi Terhad Ini

“Kita&Co x SchAwal Capsule Collection” ini memaparkan gabungan reka bentuk yang versatil dan boleh dipakai dengan keyakinan serta keunikan. Koleksi ini diilhamkan oleh gaya berani Scha dan Awal yang menampilkan cetakan grafik yang menarik, potongan kasual, dan sulaman yang tersendiri. Antara item yang menarik dalam koleksi ini termasuklah jaket varsity, kemeja bowler, sweatshirt oversized, seluar baggy, dan banyak lagi, yang meraikan keunikan individu dan identiti bersama.

Dengan koleksi terhad ini, Kita&Co menawarkan sentuhan fesyen jalanan dan gaya harian yang memberikan pilihan kepada semua untuk tampil bergaya dengan selesa. Setiap rekaan dalam koleksi ini dicipta untuk memberi rasa percaya diri dan menyerlahkan personaliti si pemakai.

Pelancaran Koleksi di Mimpikita, The Exchange TRX

Koleksi eksklusif ini dilancarkan secara rasmi pada 21 Oktober 2024 di kedai Mimpikita, The Exchange TRX. Acara pelancaran tersebut menjadi tumpuan ramai apabila Scha Alyahya dan Awal Ashaari turut hadir, bersama selebriti terkenal, influencer, dan pelanggan setia Kita&Co. Acara tersebut bukan sahaja memperkenalkan koleksi ini kepada khalayak, tetapi juga diserikan dengan ucapan istimewa daripada Nurul Zulkifli, Scha Alyahya, dan Awal Ashaari yang berkongsi inspirasi di sebalik kolaborasi ini.

Majlis itu turut disertai dengan perayaan kecil yang menekankan nilai fesyen, kreativiti, dan komuniti yang dipegang erat oleh Kita&Co. Semua yang hadir berpeluang melihat secara eksklusif koleksi ini sebelum ia dibuka kepada umum.

Dapatkan Koleksi Anda Sekarang!

Jangan lepaskan peluang untuk memiliki item-item istimewa daripada “Kita&Co x SchAwal Capsule Collection” yang boleh didapati di semua cawangan Mimpikita termasuk The Exchange TRX dan butik Bangsar, atau beli secara online di www.mimpikita.com.my. Koleksi ini boleh mula didapati pada tarikh-tarikh berikut:

  • In-Store – TRX Outlet: 21 Oktober 2024 jam 2 petang
  • In-Store – Bangsar Outlet: 22 Oktober 2024 jam 10 pagi
  • Online – www.mimpikita.com.my: 21 Oktober 2024 jam 10 malam

Ini adalah peluang yang anda tak mahu lepaskan untuk memiliki koleksi eksklusif yang menggabungkan fesyen, keyakinan, dan keselesaan dalam satu gaya yang memukau!

Untuk maklumat lanjut mengenai koleksi ini dan acara pelancaran, kunjungi laman web rasmi Mimpikita atau ikuti akaun media sosial mereka untuk kemas kini terkini.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Putehh Merampas Takhta ‘Gempak Superstar of The Week’ di MLS4 Minggu 5