in , ,

The Fiery Priest 2 Kini Kembali dengan Plot Lebih Debaran di Disney+ Hotstar

Bekas Ejen Risikan Kini Paderi Pendendam Kembali dalam “The Fiery Priest 2”

Bersiaplah untuk aksi yang lebih hangat dan mendebarkan! Father Kim Haeil, seorang paderi panas baran yang tidak takut berdepan dengan ketidakadilan, kembali meneruskan perjuangannya menentang ahli politik korup, polis yang kotor, dan kartel dadah dalam “The Fiery Priest 2”. Siri baharu ini akan mula ditayangkan pada 8 November di Disney+ Hotstar.

Apabila Remaja Gereja Tumbang Akibat Dadah, Father Kim Haeil Cari Pembelaan!

Kisahnya bermula apabila seorang remaja gereja tiba-tiba tumbang akibat overdose dadah semasa upacara di Katedral Gudam. Father Kim Haeil tidak akan berdiam diri. Dengan semangatnya yang berkobar-kobar menuntut keadilan, beliau bersama pasukannya akan bergerak ke Busan, menyamar sebagai seorang guru seminari sambil menyiasat rangkaian dadah bawah tanah yang memangsakan golongan yang lemah dalam masyarakat.

The Fiery Priest 2

Watak-Watak Utama: Pengembalian Ikonik Kim Haeil

Siri ini menampilkan Kim Namgil sebagai Kim Haeil, seorang bekas ejen risikan yang kini menjadi paderi; Lee Hanee sebagai pendakwa raya Park Kyoungsun yang berani; dan Kim Sungkyun sebagai detektif Gu Daeyoung yang sering terlibat dalam kekacauan lucu. “The Fiery Priest 2” ditulis oleh Park Jaebeom dan diarahkan oleh Park Boram.

Siri APAC Terbaik di Disney+ Hotstar

“The Fiery Priest 2” merupakan sebahagian daripada koleksi siri APAC yang semakin berkembang di Disney+ Hotstar, menjanjikan lebih banyak kandungan yang tidak boleh dilepaskan untuk penonton. Peminat drama polis komedi juga boleh menonton Seoul Busters, kisah tentang pasukan detektif terburuk di Korea yang cuba mengubah nasib mereka, serta Flex X Cop, mengenai anak seorang pemilik konglomerat kaya yang ditugaskan dalam unit jenayah ganas polis.

Tarikh Tayangan di Disney+ Hotstar

Jangan ketinggalan untuk menyaksikan “The Fiery Priest 2” yang akan mula ditayangkan pada 8 November di Disney+ Hotstar. Sertai Father Kim Haeil dalam membanteras ketidakadilan dan membela yang tertindas!

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Netflix Kini Tidak Lagi Menyokong Aplikasi Untuk iOS 16 dan iPadOS 16

Era Gaming REDMAGIC Titan 16 Pro & Nova Gaming Tablet Tiba di Malaysia