in ,

Netflix Kini Tidak Lagi Menyokong Aplikasi Untuk iOS 16 dan iPadOS 16

Netflix Sah Tamatkan Sokongan Aplikasi Untuk iOS 16

Netflix kini telah mengesahkan bahawa mereka akan menamatkan sokongan aplikasi untuk peranti yang menggunakan iOS 16 dan iPadOS 16, satu langkah yang telah dijangkakan oleh ramai pengguna.

Langkah ini bermaksud bahawa hanya peranti yang menjalankan iOS 17 dan iPadOS 17 atau lebih baharu yang akan dapat menggunakan aplikasi Netflix versi terkini.

Apa Maksud Penamatan Sokongan Ini Untuk Pengguna?

Dengan perubahan ini, peranti seperti iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X, iPad Pro generasi pertama, dan iPad generasi ke-5 tidak lagi akan menerima sebarang kemas kini aplikasi Netflix yang baharu.

Pengguna peranti ini akan terpaksa berpuas hati dengan versi aplikasi yang sedia ada dan tidak akan dapat menikmati ciri-ciri atau peningkatan keselamatan terbaru yang akan diperkenalkan pada masa akan datang.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Venom x Batik: Gabungan Unik Seni Tradisi dan Pop Culture oleh Arif Rafhan

The Fiery Priest 2 Kini Kembali dengan Plot Lebih Debaran di Disney+ Hotstar