in , ,

Maxis Tawar Pelan Postpaid Baharu dengan Lebih Banyak Data Tanpa Had

Maxis kini telah mempertingkatkan pelan Maxis Postpaid dengan menawarkan lebih banyak data dan pilihan tanpa had melalui pelan Maxis Postpaid 109, 139, 169, dan 199. Pelanggan kini boleh menikmati data tanpa had yang membolehkan mereka menggunakan internet tanpa perlu risau tentang had kuota.

Penambahan Data yang Lebih Banyak dan Lebih Berbaloi

Menurut Rabiras Rajakrishnan, Ketua Pascabayar di Maxis, “Dengan peningkatan ini, kami memberi kebebasan kepada pelanggan untuk menikmati setiap detik tanpa bimbang tentang had data. Ini mencerminkan komitmen kami untuk memberikan lebih nilai kepada pelanggan dengan rangkaian 5G yang benar-benar pantas dan boleh dipercayai, memastikan mereka dapat fokus pada apa yang benar-benar penting.”

Maxis Tawar Pelan Postpaid Baharu dengan Lebih Banyak Data Tanpa Had

Pelanggan sedia ada Maxis Postpaid akan dinaik taraf secara berperingkat, dengan pengagihan data baharu ini akan bermula dari 9 Oktober hingga 5 November 2024. Berikut adalah butiran pengagihan data baharu yang ditawarkan:

Pelan KadarKuota TerdahuluKuota Baharu
Maxis Postpaid 7980GB (4G/5G) + 80GB (5G)300GB (4G/5G)
Maxis Postpaid 109100GB (4G/5G) + 200GB (5G)Tanpa had (4G/5G)
Maxis Postpaid 139120GB (4G/5G) + 360GB (5G)Tanpa had (4G/5G)
Maxis Postpaid 169150GB (4G/5G) + 600GB (5G)Tanpa had (4G/5G)
Maxis Postpaid 199200GB (4G/5G) + 1000GB (5G)Tanpa had (4G/5G)

Pelanggan Postpaid Nikmati Lebih Banyak Faedah

Selain daripada peningkatan data tanpa had, pelanggan Maxis Postpaid 109, 139, 169, dan 199 juga akan terus menikmati tawaran yang lebih baik secara progresif untuk peranti mudah alih. Mereka juga akan dapat meningkatkan peruntukan talian kongsi, membolehkan mereka menghubungkan ahli keluarga dengan lebih mudah apabila menaik taraf ke pelan yang lebih tinggi.

Peningkatan alokasi data yang ditawarkan oleh Maxis ini adalah sebahagian daripada promosi yang akan berlangsung sehingga 16 Januari 2025. Untuk maklumat lanjut mengenai tawaran ini, pelanggan boleh melayari laman web rasmi Maxis.

Memastikan Penggunaan Data yang Adil

Walaupun Maxis menawarkan pelan dengan data tanpa had, ia tetap tertakluk kepada Polisi Penggunaan Adil yang telah ditetapkan oleh syarikat. Polisi ini bertujuan untuk memastikan semua pengguna dapat menikmati pengalaman internet yang lancar tanpa sebarang gangguan disebabkan oleh penggunaan data yang tidak adil.

Maklumat lanjut tentang Polisi Penggunaan Adil ini boleh didapati di laman web rasmi Maxis, di mana semua terma dan syarat lengkap turut disediakan untuk rujukan pelanggan.

Maxis terus komited dalam menawarkan pelan yang berbaloi dan memenuhi keperluan pengguna yang semakin meningkat, terutamanya dengan peningkatan dalam penggunaan rangkaian 5G di Malaysia.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

TIKTOK

ByteDance Berhentikan 700 Pekerja TikTok di Malaysia Mulai Oktober 2024