in , ,

Converse Perkenalkan Siluet Terbaharu: Run Star Trainer Yang Lebih Versatil

Low-Profile Moden Yang Menggabungkan Ciri-ciri Sukan Terbaik Dari Masa Lampau Dengan Gaya Hidup Mutakhir Yang Versatil

Tak kiralah larian, lawan pedang, bola tampar, dan gusti… apakah persamaan antara kesemua sukan ini? Jawapannya adalah semuanya menjadi ilham untuk siluet terbaharu Converse, Run Star Trainer.

Converse, jenama yang terkenal dengan sejarah dan inovasi dalam dunia kasut, kini bermatlamat untuk mencipta satu konsep baharu yang menggabungkan elemen-elemen dari masa lampau dengan keperluan hidup moden. Hasilnya adalah satu gaya baharu yang menarik perhatian mereka yang mengutamakan sifat-sifat versatile, ekspresi diri, dan keselesaan dalam fesyen mereka.

Converse Perkenalkan Siluet Terbaharu: Run Star Trainer Yang Lebih Versatil

Run Star Trainer adalah satu kelainan baharu dari produk-produk lazim Converse. Kasut ini menyatukan DNA Converse, kemudian memodenkannya dengan mengambil inspirasi daripada sejarah sukan panjang Converse yang kurang diketahui ramai.

Siluet baharu ini adalah bukti keupayaan Converse untuk mengambil ilham dari sejarah dan gaya tersendiri mereka, sebelum menunjukkan imaginasi kreatif untuk mereka semula kasut ini. Rekaan terbaharu Converse ini juga mendapat inspirasi dari seni moden, termasuk seni tembikar yang halus dan elegan.

Converse Perkenalkan Siluet Terbaharu: Run Star Trainer Yang Lebih Versatil

Run Star Trainer menghimpunkan hampir 20 siluet warisan Converse, yang kesemuanya direka khusus untuk pelbagai sukan seperti karate, lawan pedang, bola sepak, gusti, lompat kijang, dan lari berhalangan. Corak luar tapak kasut ini mengambil ilham daripada rekaan Chuck Taylor All Star yang klasik, namun dipanjangkan secara unik sepanjang tumit.

Kasut ini juga diterapkan dengan logo bintang dari kasut Run Star Hike yang pertama kali diperkenalkan pada tahun 2019, menambah sentuhan khas yang menghubungkan sejarah dengan inovasi terkini.

Converse Perkenalkan Siluet Terbaharu: Run Star Trainer Yang Lebih Versatil

Semangat penerokaan adalah komponen penting bagi jenama Converse, dan ini membantu menjana eksperimen-eksperimen rekaan dari segi warna, kemuatan, bahan, dan saiz. Gabungan bahan untuk Run Star Trainer – nilon, suede, dan kulit – menjanjikan dimensi yang baik untuk bahagian atas kasut, diiringi oleh pilihan-pilihan warna yang berani seperti Wren Emas, Biru, Merah, Egret, dan Hitam. Semua ini disediakan untuk memberi pengguna lebih banyak pilihan yang sesuai dengan gaya peribadi mereka.

Siluet baharu ini direka dengan semangat dan perspektif baharu terhadap kemuatan, rupa bentuk, dan kedudukan lazim kasut-kasut Converse.

Converse Perkenalkan Siluet Terbaharu: Run Star Trainer Yang Lebih Versatil

Run Star Trainer adalah produk terkini dalam senarai produk-produk baharu yang diperkenalkan oleh Converse sepanjang tahun ini.

Run Star Trainer Converse boleh dibeli di seluruh dunia bermula 18 Jun 2024 di laman web Converse.my dan juga di Converse The Exchange TRX.

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan kasut yang menggabungkan sejarah, inovasi, dan gaya dalam satu rekaan yang memukau ini.

Written by Budiey

Penggemar filem seram yang obses dengan gajet & teknologi terkini dan masih tegar menjadi pengendali portal hiburan & gaya hidup sejak tahun 2007. Kini aktif menjadi Youtuber & Podcaster yang menemubual selebriti dalam BORAK SINI HABIS SINI dan menerbitkan program BULETIN VIRAL di Budiey Channel.

Picnic in the Park Suria KLCC Kembali Lagi! Ini Cara Untuk Anda Dapatkan Slot

Riena Diana Tak Nak Sorok Hubungan Dengan Keith Foo Walau Akan Ada Kecaman